Reklamacje i zwroty

Na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu wad stanowiących o niezgodności towaru z umową PRZEZ OKRES 2 LAT od daty zakupu zgodnie z ustawą z dnia z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.



JAK ZAREKLAMOWAĆ PRODUKT?

  1. Skorzystaj z naszego formularza reklamacyjnego i uzupełnij go. (kliknij tutaj, aby pobrać)
  2. Wyślij reklamowany produkt razem z paragonem bądź fakturą oraz formularzem na adres:

    Fashion King
    ul. Młyńska 105/1
    62-052 Komorniki
    z dopiskiem „Fashion King- reklamacja"

  3. Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu
  4. W przypadku, gdy reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z formularzem

Adres e-mail Sklepu Internetowego do kontaktu z Klientami jest następujący: zakupy@fashionking.pl.



ZWROT TOWARU

  1. Masz prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 100 dni od dnia otrzymania przesyłki.
  2. Nie musisz podawać powodu zwrotu towaru, chociaż będziemy wdzięczni za taką informację.
  3. Termin zwrotu płatności może wynieść do 14 dni roboczych.
  4. Zwrot nastąpi w takiej formie w jakiej dokonałeś płatności. Prosimy o informację w razie jakiejkolwiek zmiany.
  5. Kupujący pokrywa koszt zwrotu towaru do sklepu (w przypadku paczkomatów InPost nie ponosi opłat
up
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl