99,9% kupujących poleca tego sprzedawcę

Polecam4348Nie polecam6

Zgodność z opisem
5
Koszt wysyłki
5
Obsługa kupującego
5


Kategorie produktów

FAQ

Jaki jest koszt dostawy?

Kurier InPost
zamówienie poniżej 400 zł - koszt 14 zł
zamówienie za pobraniem poniżej 400 zł - koszt 16 zł

Paczkomaty InPost
zamówienie poniżej 400 zł - koszt 12 zł
zamówienie za pobraniem poniżej 400 zł - koszt 12 zł

DARMOWA WYSYŁKA OBEJMUJE WSZYSTKIE ZAMÓWIENIA O WARTOŚCI POWYŻEJ 400 ZŁ.

Kiedy wysyłany jest towar?

ZAMÓWIENIA ZŁOŻONE OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU
Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku do godziny 16 - nadawane są tego samego dnia, klient otrzymuję przesyłkę w następnym dniu roboczym.

ZAMÓWIENIA ZŁOŻONE W POZOSTAŁE DNI
Zamówienia zostają wysyłane w pierwszym następującym dniu roboczym.

W jakim czasie firma kurierska dostarcza przesyłkę?

KURIER INPOST
Firma kurierska przewiduje dostawę na następny dzień roboczy po złożeniu zamówienia, czyli średnio 24h. Przesyłki na terenie Poznania realizowane są w ten sam dzień.

PACZKOMATY INPOST
Przesyłka trafia do Paczkomatu na następny dzień roboczy po nadaniu przesyłki, czyli zazwyczaj do 48h od złożenia zamówienia.

Czy mogę otrzymać fakturę? Tak. Wymagane jest zaznaczenie takiej opcji w trakcie składania zamówienia oraz wypełnienie pól danymi wymaganymi do wystawienia faktury VAT.
Czy mogę odebrać zamówiony produkt osobiście?

Towar można odebrać w salonie przy ulicy Młyńskiej 105/1 w Komornikach w godzinach:
Poniedziałek - Piątek 10.00 - 18.00
Sobota 10.00 - 14.00

Po wcześniejszym umówieniu się telefonicznie jest możliwy również odbiór w innych godzinach.

Jak najlepiej dobrać odpowiedni rozmiar? Przy każdym produkcie podana jest tabela rozmiarów (znajduje się obok przycisku wybierz rozmiar), którą prosimy się kierować. Ważne jest, aby bazować na tabeli, gdyż produkty  mogą się różnić w zależności od  marki.
Czy moje zamówienie zostało już wysłane?  Informacje o aktualnym statusie zamówienia dostępne są w zakładce “Moje konto”. Dodatkowo, informujemy mailowo o statusie Twojego zamówienia
Kurier przyjechał z przesyłką, ale nie było mnie w domu. Co mam zrobić?  Kurier powinien ponowić dostawę pod wskazany adres. Taka opcja jest gwarantowana w usłudze, jaką wysyłamy przesyłki. Nie wiąże się to z żadnymi dodatkowymi opłatami dla odbiorcy.  
Przesyłka została uszkodzona podczas transportu. Co teraz?  W takiej sytuacji, przede wszystkim nie należy odbierać przesyłki od kuriera. Jeśli opakowanie jest np. uszkodzone, prosimy o odmowę jej przyjęcia i poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji.
Jakie dokumenty powinny znajdować się w przesyłce?  Do przesyłki zawsze dołączamy paragon lub fakturę VAT (jeśli klient zaznaczył chęć otrzymania takiego dokumentu podczas składania zamówienia).
Co mam zrobić, jeśli kurier dostarczył uszkodzoną przesyłkę, ale nie został sporządzony protokół szkody?  Jeśli  przesyłka zostanie odebrana bez wcześniejszych oględzin, należy jak najszybciej skontaktować się z firmą kurierską Inpost  i zgłosić chęć sporządzenia protokołu szkody. Proszę pamiętać o tym, aby towar podczas spisywania dokumentu był zapakowany w te same materiały, w których odebrany został od kuriera za pierwszym razem. Jest to bardzo ważne dla pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl